Referenser

Ascendo Invoice automatiserar fakturahanteringen hos Salinity

Salinity har använt fakturahanteringslösningen Ascendo Invoice sedan 2011 och arbetar aktivt med att ständigt förbättra och rationalisera flödet så mycket det bara går. Målet är att automatisera varje steg i fakturahanteringen. 

NSI bytte pappersarbete och stansning mot flexibilitet och insyn med Ascendo Invoice

I takt med att verksamheten utvecklades och antalet leverantörsfakturor ökade, växte också behovet att digitalisera och automatisera fakturahanteringen. Valet föll på Ascendo Invoice som är en heltäckande lösning för elektronisk fakturahantering.

"Ascendo har hjälpt oss att bli effektiva och miljömedvetna med våra fakturor." - Felix, Didriksons
"Vi och våra användare uppskattar Ascendo Invoice för att vi ska kunna ta hand om alla inkommande fakturor på ett enkelt, effektivt och miljömässigt sätt." - Leila, Ragn-Sells
"Jag är väldigt nöjd och tycker att Ascendo Invoice är flexibelt, snabbt och enkelt." - Birgitta, Coop Norrbotten

Läs mer om fakturahantering

Enklare kvittohantering med Ascendo Expense

Ascendo Expense är en tillvalsmodul till Ascendo Invoice, men kan även användas separat. Det digitala verktyget gör utläggshanteringen enklare och snabbare för användaren, chefen och ekonomi- och löneavdelningen. Du får även bättre insikt och kan förutse kostnader eftersom du får utläggsrapporterna löpande istället för i slutet av månaden.

Skräddarsy ditt paket till Ascendo invoice

Läs mer om alla våra tillvalsmoduler till Ascendo Invoice här.

Se en demovideo om Ascendo Invoice

Enkel fakturahantering från första dagen. Klicka här för att se hur Ascendo Invoice kan hjälpa dig i ditt dagliga arbete.