Elektronisk fakturahantering för redovisningsbyråer

Automatisera hanteringen av kundernas leverantörsfakturor och öka byråns kundantal och omsättning.

SE EN DEMO

Bli konkurrenskraftig med Ascendo Invoice

Digitalisera flödet av era leverantörsfakturor med Ascendo Invoice och effektivisera tiden som ni idag lägger på era kunder samtidigt som ni uppnår samma resultat. Om processen för leverantörsfakturor automatiseras så kan redovisningskonsulterna minska sin beläggningstid vilket genererar mer tid för byrån att ta in fler kunder. 

Så här fungerar det

Ascendo Invoice är molnverktyget som digitaliserar, effektiviserar och automatiserar konterings- och attestflödet.

Ingenting installeras på användarnas enheter – Ascendo Invoice är molnbaserat och nås via webbläsaren i datorn, surfplattan eller mobilen. Det enda som installeras är en liten klient på företagets server, som används för att koppla ihop Ascendo Invoice med kundens affärssystem. Läs mer om hur Ascendo Invoice fungerar.



6 anledningar till varför du som redovisningsbyrå ska automatisera era leverantörsfakturor med Ascendo Invoice

  • Lätt att integrera - Vi integrerar till de flesta ekonomisystemen på marknaden vilket innebär att ni kan ha ett inlogg till Ascendo Invoice som i sin tur är kopplat till flera ekonomisystem, allt utifrån era kunders önskemål och behov.
  • Flerbolagshantering - Vår flerbolagshantering ger dig en snabb och enkel överblick på vad som finns att hantera - utan att du behöver gå in i respektive kunds bolag.
  • Tidsbesparande - Slipp tidskrävande moment och spara tid. Ni har möjlighet att hantera både fler kunder och högre fakturavolymer med samma personalstyrka som idag.
  • Single Sign On - Slipp lägga tid och energi på olika inloggningar och lösenord med hjälp av Single Sign On.
  • Automatisk kontering - Med hjälp av smarta funktioner som konteringsförslag och mallar kan ni helt slippa steget för kontering.
  • Bättre insyn och kontroll för era kunder - Med Ascendo Invoice får era kunder omedelbar åtkomst till sina fakturor, gamla som nya. Kunderna kan attestera via mobiltelefon, söka fram gamla fakturor samt göra egna leverantörsrapporter.

"Jag kan absolut rekommendera Ascendo Invoice till andra bolag!"

"Det är en väldigt lättanvänd lösning med många möjligheter till automatisering av fakturahanteringen", säger Marie Werner på Salinity.

LÄS MER

Kunskapsbank för redovisningsbyråer

Webinar: Elektronisk fakturahantering för redovisningsbyråer

On-demand 

I det här webinaret får du lära dig hur du automatiserar hanteringen av era kunders leverantörsfakturor och öka byråns kundantal och omsättning samtidigt som ni behåller befintlig personalstyrka.

Se en demovideo om Ascendo Invoice

Enkel fakturahantering från första dagen. Klicka här för att se hur Ascendo Invoice kan hjälpa dig i ditt dagliga arbete.

Enklare kvittohantering med Ascendo Expense

Ascendo Expense är en tillvalsmodul till Ascendo Invoice, men kan även användas separat. Det digitala verktyget gör utläggshanteringen enklare och snabbare för användaren, chefen och ekonomi- och löneavdelningen. Du får även bättre insikt och kan förutse kostnader eftersom du får utläggsrapporterna löpande istället för i slutet av månaden.